Skal du have taget kørekort i Ringkøbing, Skjern og Sønder Omme omegn, så er du i gode og sikre hænder hos Kims Køreskole.

Hos os er det vores mål at klæde dig godt på, så du kan gå til både teori- og køreprøve med selvsikkerhed og viden i rygsækken.

Målet med vores undervisning, både i teorilokalet og i bilen, er at sørge for, at du føler dig klar til at blive en ny og dygtig bilist på de danske landeveje.

Sker det, at der er behov for flere køre- eller teoritimer end lovkravet dikterer, så kan du læse mere om vores priser på ekstra lektioner samt vores andre priser her

Det er vigtigt, at du føler dig tryg når du tager kørekort i Ringkøbing og Skjern

For mange kan det føles som en overvældende ting at skulle tage kørekort, om man kan derfor nemt føler sig usikker, når man enten sidder i teorilokalet eller i skolevognen.

Hos Kims Køreskole lægger vi derfor stor vægt på en god og tryghedsskabende undervisning, så du kan gå til enten teori- eller køreprøve, med evnerne og selvsikkerheden i orden og forhåbentligt bestå på første forsøg.

Uanset, hvor mange tilmeldte vi har på vores hold til kørekort, så går vi stadig meget op i at fordybe os i vores enkelte elever, og hermed tilrettelægge det bedste og mest optimale forløb for dig som elev.

Kontakt os og hør mere

Hvad koster det at tage kørekort?

Når det kommer til prisen på det omtalte kørekort, så er prisen omtrent 15.100,- kroner for de lovpligtige lektioner, som består af:

• Min. 29 teorilektioner
  • 4 Lektioner på manøvrebane
  • 4 Lektioner på køreteknisk anlæg
  • 16 kørelektioner

For den helt nøjagtige pris på de forskellige lektioner, kan du læse mere her.

Kontakt os og hør mere om vores muligheder for kørekort i Ringkøbing og Skjern

Hvad end du har spørgsmål til vores undervisning eller andet, så er du meget velkommen til at kontakte os. Hvis det drejer sig om kørekort i Ringkøbing, Skjern og Sdr. Omme kan du ringe til Kim på 29 93 28 19.

Hvis det kun drejer sig om Ringkøbing kan du også ringe til Jan på 40 37 35 53 Helena på 20 62 21 77 .

Hvis det drejer sig om kørekort i Tarm og Sdr. Omme så kan du også ringe til Dennis på 60 72 21 77.

Henvendelser på trailerkørekort både i Ringkøbing og Tarm/Skjern kan ske til Henning på 23 84 84 04.

Alternativt kan du sende en mail til info@kims-koreskole.dk.

Vi glæder os til at hjælpe dig på vej til livet som bilist.

AFDELINGER